הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

למרות המלחמה: הגרנד קניון בחיפה מציג עלייה של 7.2% בפדיון

12/03/2007

הגרנד קניון בחיפה, הנמצא בבעלות משותפת של גד זאבי וריט ישראל, סיים את שנת 2006 עם פדיון של 686 מיליון שקל.

 

לדברי ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון: "הגרנד קניון הפך בשנת 2006 לקניון המוביל לא רק בחיפה אלא גם באזור צפון הארץ, אליו מגיעים תושבים מידי יום לקניות ולבילוי מקרית שמונה ועד זיכרון יעקב". לדבריו: "בזכות פעילות שיווקית ופרסומית ענפה ביקרו בשנת 2006 למעלה מ- 8 מיליון איש, גידול של 10% לעומת שנת 2005".

 

לדברי סביון: "מסקר גיאוקרטוגרפיה שנערך השנה מהווה הגרנד קניון כמרכז הקניון והבילוי המועדף על תושבי חיפה והצפון 54% מהנשאלים ציינו שהם מבקרים לפחות אחת לשבוע בקניון".

 

עוד מסר סביון כי, למרות תקופת המלחמה, בה היה הגרנד קניון משותק חודש שלם מכלל פעילות בחודשי הקיץ – המאופיינים בפדיונות גבוהים מהרגיל, חל גידול של 7.2 אחוז בפדיון הקניון לעומת 2005 משקף הן את כמות המבקרים שגדל והן את תמהיל החנויות המנצח שמציע הקניון לתושבי הצפון.

 

לדברי סביון: "אני מייחס את הגידול גם לפעילויות התוכן שערכה הנהלת הקניון במהלך שנת 2006 וכן לפעילות הפרסום והקד"מ שהשקיע הקניון בתקציב הנאמד בכ- 4 מיליון שקל במהלך שנת 2006". לדבריו: "עפ"י ממצאי סקר חב' גיאוקרטוגרפיה מדצמ' 06, נתפס הגרנד קניון כקניון על אזורי והוא ממשיך להתנהל ככזה בשוטף, באמצעות צוותי הבידור המופיעים במתנ"סים ברחבי הקריות וישובי העמק, מטעם הגרנד קניון, באמצעות תכני האירועים – הפסטיבלים והירידים העל אזוריים, מבצעי ההטבות והמתנות החודשיים, ובאמצעות מדיות הפרסום המתפרסות על פני כל האזור (ולא רק בחיפה) וכו'".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד