הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לקוחות קיימים כמנוע צמיחה

5/12/2012

חברת ROI CUSTOMERS קיימה מפגש ייחודי לסמנכ"לי שיווק ומנכ"לים בנושא: Customer driven marketing – לקוחות כמנוף שיווקי. הכנס עסק בטרנד החדש בעולם השיווק – לקוחות קיימים כמנוע צמיחה. הכנס התקיים במלון הרודס תל-אביב.

הילה כרמל, מנכ"ל ROI CUSTOMERS, הסבירה במפגש שהתפקיד השיווקי השתנה, וכיום קהל היעד המרכזי הוא הלקוח הקיים, שנזנח במשך השנים. בסופו של יום הלקוחות הקיימים הם אלה שמשפיעים על חבריהם אם לקנות מוצר או שירות מסוים.

הילה כרמל הציגה במהלך האירוע תוצאות סקר ייחודי על מניעי הצריכה והרכישה של הלקוח הישראלי.

 

בכנס הרצתה גלי ניר, סמנכ"ל השיווק של YES, על המהלכים השיווקים שעשתה בחברה לשימור הלקוחות ולשיפור חווית הלקוחות. גלי ניר אמרה בין היתר, שהיא וצוות השיווק יצרו תוכנית נאמנות שיצרה חווית לקוח מלאה במטרה לבנות מערכת יחסים כנה וארוכת טווח עם לקוחות החברה. המהלך כלל 2 צירים משלימים: "נאמנות התנהגותית" שמטרתה הפחתת הנטישה, ו"נאמנות רגשית" שמטרתה הגדלת המעורבות.

 

עוד השתתפו באירוע: צחי לוי סמנכ"ל שיווק בגינדי, רוני אלוני סמנכ"ל שיווק בפתאל, אמיר גרפונקל מנהל שימור לקוחות ביו בנק, גלית ליבוביץ-ליון מנהלת מחקרים וסקרים בבנק מזרחי טפחות, ליאב גפן סמנכ"ל שיווק בהראל שירות, לימור עמיאל מנהלת בנקאות ישירה ביו בנק, שלי סער מנהלת תחום שירות במנורה מבטחים, תומר דן מנהל השקעות מוסדי באלטשולר שחם, שני קריטי מנהלת שיווק למגזר העסקים הקטנים במייקרוסופט ישראל, ועוד.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד