הפוך לעמוד הבית

קוקה קולה בפעילות יצירתית עבור צרכניה

5/05/2013
קוקה קולה בפעילות יצירתית עבור צרכניה (הגדל)

חברת קוקה-קולה ישראל יוצאת בפעילות יצירתית עבור צרכניה ובשבועות הקרובים יופיעו עשרות השמות הפרטיים הפופולאריים ביותר בישראל על גבי המוצרים של שלושת מותגי משפחת קוקה-קולה: Diet Coke, Coca-Cola ו- Coca-Cola Zero.

הפעילות, תחת השם: "Enjoy Coca-Cola With" (ליהנות מקוקה-קולה עם) תאפשר לכל אחד לרכוש בקבוק חצי ליטר, פחית, או בקבוקי ליטר וחצי של מוצרי החברה אשר על גבי התווית יופיע שמו או שמות בני משפחתו או מכריו.

לדברי אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של קוקה-קולה: "אנו שמחים להעניק לצרכנים שלנו חווית מותג אישית ומרגשת, הכוללת חדשנות מוצרית וטכנולוגית. קוקה- קולה שמה לעצמה כמטרה להמשיך לחדש ולרגש את צרכניה ופעילות מיוחדת זו באה לחזק את הקשר בין המותגים  לצרכנים בדרך מקורית, מפתיעה ומיוחדת".

מאחר ולא כל השמות הקיימים יופיעו על גבי מארזי המשקאות, ובמטרה לאפשר גם לבעלי השמות אשר לא נמצאים על התוויות ליהנות מהמהלך, תתקיים במיוחד הרחבה של הפעילות בנקודות מכירה ברחבי הארץ אשר בהן יוקמו עמדות אשר יאפשרו לצרכנים לייצר תווית ייחודית עם שמם  בשפות עברית, אנגלית וערבית. רשימת הנקודות המלאה תפורסם באתר הפעילות, בכתובת www.cocacola.co.il.

מעבר לכך, החברה גם הוסיפה מספר שמות ותארים כלליים כמו "סבא וסבתא",  "הבן שלי", "אחותי" ועוד.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד