הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

יקב טפרברג מעלה קמפיין דיגיטאלי לחגים

20/08/2013

לראשונה בתולדותיו, משיק יקב טפרברג 1870 קמפיין שיתנהל כולו במדיה הדיגיטאלית. הקמפיין שהופק על ידי משרד הפרסום אקליפטוס מורכב מסדרת סרטונים הומוריסטיים הממחישים עד כמה המשפחתיות יכולה להצחיק/להביך ליד שולחן החג.  עלות הקמפיין- חצי מיליון ₪.

 

לקמפיין הסרטונים תתלווה פעילות משלימה שתתנהל בשיתוף פעולה עם קבוצת הפייסבוק הפופולארית ביותר בישראל- סטאטוסים מצייצים. במהלכה, יתבקשו  חברי הקבוצה לשתף בסטאטוסים המביכים ביותר שכתבו להם בני משפחתם בפייסבוק ובין המשתתפים יוגרלו מארזי יין לחג כאשר הפרס למקום הראשון הינו חופשה זוגית בטוסקנה.

 

רועי הראל מנהל השיווק של יקב טפרברג "האסטרטגיה התקשורתית שלנו לחגי תשרי מתמקדת סביב המשפחה בערב החג עם קמפיין הומוריסטי, לכן בחרנו ביוטיוב כפלטפורמה מושלמת עבורו. בנוסף רצינו לשתף את הגולשים ולכן השלמנו את המהלך עם במה אמיתית לגולשים בדמות פעילות הפייסבוק."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד