הפוך לעמוד הבית

אופל יוצאת בקמפיין דיגיטל שיזמין בנות להצטלם עם רכב

15/06/2017
אופל יוצאת בקמפיין דיגיטל שיזמין בנות להצטלם עם רכב

אופל ישראל משיקה בימים אלה קמפיין דיגיטלי חדש תחת הסלוגן "מי הכי יפה בעיר" שיתבסס על תחרות עם רכב כפרס. את הקמפיין מובילות עשר אושיות רשת מובילות בניהן הדוגמניות: טיטי איינאו, נטלי דדון וקסניה טרנטול. הקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום "דרורי ארועטי ברמן" בשיתוף חברת ההפקות "ברדוגו" עולה במדיות הדיגיטליות השונות בהשקעה כספית של כ-מיליון ₪.

 

במהלך הצילומים  לקמפיין הולבשו עשר אושיות הרשת בצבעים נועזים התואמים לצבעי הרכבים מדגם האדם שצולמו. הצילומים התקיימו ברחבי קניון האופנה החדש- fashion mall מבית גינדי, במספר לוקיישנים שונים החל ברחבת הכניסה לקניון, בקניון עצמו ועד החניון שהפך לסט צילומים.

במקביל לעליית הקמפיין במדיות הדיגיטליות, העלו הבנות המשתתפות תמונות מיום הצילומים ואף הזמינו את העוקבות שלהן לקחת חלק בפעילות ולהשתתף בתחרות שתתקיים ב 15/6-16/6 בקניון האופנה החדש- fashion mall מבית גינדי, בו הבנות יצטלמו לצד הרכבים.

 

צילום: עידו איז'ק

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד