הפוך לעמוד הבית

מגה ספורט משיקה קמפיין חג בהיקף מיליון ש"ח

12/09/2017
מגה ספורט משיקה קמפיין חג בהיקף מיליון ש"ח

רשת "מגה ספורט" , מעלה בימים אלו קמפיין רחב היקף שיתמקד בסלוגן Lets  sport  together בכל המדיות : טלוויזיה בפריים טיים בערוץ 2 , ברשת החברתית (פייסבוק ואינסטגרם) והדיגיטל, וכמובן עיתונות ארצית. היקף עלות הקמפיין עומד על כמליון ש"ח.

 

אורית גבאי, מנהלת השיווק של רשת "מגה ספורט": "כרשת הגדולה והמובילה בתחום הספורט החלטנו שהקמפיין הנוכחי Lets sport together יציג קבוצות ספורט אמתיות מכל רחבי הארץ שעוסקות בענפי ספורט שונים ברגעי ספורט וניצחון".

 

בנוסף, רשת "מגה ספורט" קוראת לכל חובבי הריצה להגיע לאירועי הריצה החברתית שיתקיימו ברחבי הארץ (תאריכים ושעות יפורסמו בערוצי הדיגיטל) לאחר שהריצה הראשונה שהתקיימה בנמל ת"א הצליחה מעל ומעבר לצפי.

 

 הפרסומים יתמקדו בקולקציות חדשות וחגיגיות בביגוד ובנעליים של כל המותגים המובילים בתחום עם שפע ועוצמה שרק רשת כמו "מגה ספורט" יכולה להציג.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד