הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מותג "לואקר" עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה לטורטינה

14/12/2017
מותג "לואקר" עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה לטורטינה

מותג "לואקר" עולה   לראשונה   בקמפיין טלוויזיה לטורטינה   – חטיף הוופל הכי מפנק ויוקרתי של לואקר .

הקמפיין יעלה  במשך 3 שבועות בערוצים עשר 14, קשת 12, רשת 13 וכן באתרי אינטרנט ובערוצי רדיו.

הקמפיין בעיבוד מקומי של משרד   הפרסום   מקאן אריקסון.

הסלוגן המלווה את הקמפיין:   "זמן טורטינה הוא זמן פינוק".

היקף הקמפיין נאמד בכ- 1.5 מיליון ₪

 

קרדיטים:    קריאייטיב- סיגל עבודי, שגיא בטש, אביטל פרידמן, אלינה שוורץ * ניהול לקוח- דפנה מונהייט, אלינור בלס * הפקה- סיון לשד * מדיה- שלומי פרידן, יעל זיו, מיטל שפירא, שי לטוביץ * מקאן וואלי- ענבר בר יהודה, נועם נוי * יח"צ – סנדיק קומיוניקיישן

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד