הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: ניר איצקוביץ', מנהל שיווק קארפט פוד ישראל

7/02/2013
אישיווק השבוע: ניר איצקוביץ', מנהל שיווק קארפט פוד ישראל (הגדל)

שם החברה:Kraft foods

שנת הקמה: 1903

מספר העובדים: יותר מ 100,000

פרופיל אישי: נהנה לגור בחיפה עם משפחתי למרות הריחוק היחסי ממקום העבודה. למרות השכלתי ככלכלן מרבית שנותי אני עוסק בשיווק ומכירות. לאחר תקופה ארוכה ביוניליוור בתפקידי מכירות וניהול השיווק עברתי לקראפט וכיום אני מנהל השיווק של החברה בישראל.

 

ספקי שרות: פרסום: JWT,FCB , OGILVY הפצה : דיפלומט , נטו וגלוברנדס יח"צ: שטרן אריאלי

 

מהלך שיווקי חכם בשנה האחרונה: הרחבת קו המוצרים של גייקובס והשקת גייקובס קפה שחור שהביאה לצרכני הקפה השחור את סטנדרט האיכות של גייקובס. כי גם בקפה השחור כבר לא צריך להתפשר על הקפה, אם אין גייקובס אז עזוב.

 

לקח שיווקי: תעיז ותהיה ממוקד מטרה. לא להירתע להיכנס למקומות קשים , נגד הזרם כאשר אתה מאמין במה שאתה משווק / מוכר.

 

מילה טובה על מתחרה: תחרות הוגנת היא הדלק שגורם לנו להשתפר ולהיות טובים יותר. אני אהבתי את המהלך של כרמית עם השקת קו המוצרים של "ממתקי הקסם של לני" שניסו ליצור עולם מופלא של ממתקים. כניסה יפה לתחום הילדים עם רעיון פורץ דרך.

 

השאלון האישי:

דמות שהשפיע עלי: הנסיך הקטן בספרו של סנט אכסופרי. התום והפשטות תכונות שחולפות ככל שאנחנו גדלים. למזלנו הילדים עוד משמרים אותם.

עבודה ראשונה: מנהל לקוח בגרבי דלתא

תכונה חשובה אצל מנהל שיווק: עקביות. תאמין בכיוון שאתה החלטת ותלך איתו לאורך זמן גם אם לא קל. מהלכים גדולים צריכים זמן אם אתה לא משקיע תקציבי ענק.

דף הבית שלי באינטרנט: YNET

פגישות עסקיות: קצרות ועינניניות .

הרכב בו אני נוהג: פולקסווגן גטה.

ג'וב חלומתי: כיף לי במקום שאני נמצא בו היום. בכל מקרה כשאני חולם אני משתדל לא לחשוב על העבודה...

חופשה חלומית: חופשה שהייתה לפני כשנה , 3 שבועות בתאילנד עם המשפחה, אשתי שרון והילדים : נעם, רוני ועומר

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד