הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: יותם וולק, מנהל מותג bebe ותיקי Paris Hilton

18/07/2013
אישיווק השבוע:  יותם וולק, מנהל מותג bebe ותיקי Paris Hilton (הגדל)
  • שם החברה: סקאל
  • שנת הקמה: 1979
  • מספר  עובדים: 800
  • פרופיל אישי: "קבוצת סקאל" מתמחה ביבוא בלעדי ושיווק של מיטב המותגים הבינלאומיים בתחומי האופנה וההנעלה, צעצועים, מוצרי דיוטי פרי ומיצובם כמובילים בישראל. הקבוצה וחברות הבת שלה פרושות ברחבי הארץ בלמעלה מ- 150 חנויות, כ- 1000 נקודות סיטונאיות, ולה כ- 800 עובדים שכירים.

 

  • ספקי שיווק: משרד יח"צ - דניאלה רייבנבך

 

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? יחסי ציבור ודיוור ישיר

 

  1. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? יש לנו מאגר לקוחות רחב שאליו אנו מתקשרים ישירות את כל ההנחות, מבצעים והודעות על קולקציה חדשה בניוזלטרים ו SMSים.

 

  1. השאלון האישי:

 

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? סולי סקאל

·         עבודה ראשונה? מוכר בגלי בשנת 1996

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? יוזמה וכוח לחימה אחרי מה שמאמינים בו.

·         דף הבית שלך באינטרנט www.sakal-group.co.il

·         מהו הרכב בו אתה נוהג? פורד פוקוס

·         מהו ג'וב חלומותיך? מנכ"ל חברה קמעונאית גדולה

·         חופשה חלומית: טיול של כמה חודשים ברכב בארה"ב, דרך כל העיריות הקטנות

 

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד