הפוך לעמוד הבית

אישיווק השבוע: סטפני ברדה, מנהלת שיווק, Urban Place

27/07/2017
אישיווק השבוע: סטפני ברדה, מנהלת שיווק, Urban Place

שם החברה: Urban Place (UP) אורבן פלייס

שנת הקמה: 2015

מספר  עובדים: 10

 

סטפני ברדה, עשתה עלייה מצרפת לישראל בשנת 2011. אימא ל-5. בעברה שימשה כמנהלת שיווק בחברות אופנה צרפתיות מובילות. כיום  מנהלת את כל מערך השיווק של אורבן פלייס, ולוקחת חלק פעיל בצמיחה של החברה ובליווי קבוע של סטרטאפים ויזמויות ישראליות.

 

ספקי שיווק

אנו משתפים פעולה עם משרד יחסי ציבור ואסטרטגיה אייטם מדיה שמתווה את הדרך התקשורתית, ולצדו פועלת גם חברת חוצ-פה- קריאטייב סטודיו ודיגיטל שאחראיים על כל מערך הניו מדיה ושתורמת בכל ההיבטים המקוונים-אינטרנטיים.

 

מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

הרחבת הפעילות העסקית של אורבן פלייס בשנה האחרונה, אופיינה בפתיחת מתחמים (סניפים) חדשים. והאתגר המשמעותי היה לספר על כך לציבור בצורה מעניינת וצבעונית. הקמפיינים שהובלנו הביאו לחשיפה נהדרת למותג, ועם התרחבות החברה ללוקיישנים נוספים אנו ממשיכים בעשייה השיווקית המשולבת.

 

דוגמא אחת למשל הייתה ההשקה של מתחם 'הפופ-אפ', שמציע לצרכנים מרחב עבודה בעלות סמלית נמוכה  (50 ₪ ליום). בעזרת יחסי ציבור וקמפיינים בסושיאל מדיה - הבשורה הגיע למחוזות רחבים, הסניף הזה ואחרים מלאים. ואנחנו ממשיכים להתרחב ולהעניק שירות לכל דורש.

 

על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?

 

טקטיקת 'חבר מביא חבר'. הקמפיינים המוצלחים ביותר נשענים על הלקוחות הקיימים. הם השגרירים האמתיים של המותג. ההתנסות שלהם עם המוצר הופכת אותם למשווקים הטובים ביותר. ברגע שאתה כעסק הופך אותם למרוצים, הם ידברו בשבחך תחת כל עץ רענן, וזה לכשעצמו פעילות שיווקית נהדרת.

 

טיפ למתחילים בעולם השיווק?

אחד הדברים החשובים שהרבה מפספסים, זו ההתנסות. כמשווקים, כאנשי דיגיטל וכמפרסמים לעתיד עליכם להתנסות במוצר או בשירות שאתם 'מוכרים' לאחרים. מתוך המקום הזה תוכלו להתקדם ולתת את הפוקוס על הדברים החשובים באמת. ואף ליצור חווית משתמש טובה יותר לצרכנים.

 

השאלון האישי:

 

איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? מנהל השיווק הראשון שעבדתי איתו בחברה צרפתית - פרנקוס טראבסלי. גאון שיווק עם רעיונות מטורפים.

 

עבודה ראשונה? קניינית ומכירות בתחום האופנה בצרפת. משם עברתי לתחום השיווק המסורתי.

 

תכונה חשובה למנהל שיווק? אנליטיקן. מנהל שיווקי מודרני חייב להיות אדם שמבין אנליטיקה ונתונים. לדעת לחשב ולהפיק את המרב מהדאטה השיווקית שיש ברשותו. בין אם מספקי המשנה עמם הוא עובד ובין אם בתוך הארגון. הדאטה והנתונים משקפים את ההתקדמות שלו. 

 

מקור ידע מקצועי שימושי? בצרפת למדתי מספר קורסים מעניינים בתחום השיווק הגלובאלי. הלימודים באמריקן ביזנס סקול בפאריז כללו לא מעט קורסים מקצועיים בתחום, והם מלווים אותי גם היום במידה רבה.

 

ברשתות החברתיות? מיקס בין כל הרשתות. אינסטרגם בשביל הכיף. פייסבוק לצריכת חדשות ולינקדאין ליצירת נטוורקינג.

 

בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? אזורי הלאונג' של אורבן פלייס הם המקום המועדף עליי לפגישות. התברכנו במרחבים נהדרים לפגישות עסקיות שכוללים כל מה שצריך על מנת שהפגישה תעבור בכיף ובהנאה. משתייה, אוכל ואווירה מעולה.

 

מהו ג'וב חלומותיך? העבודה הנוכחית שלי. התפקיד מאפשר לי לעסוק באסטרטגיה שיווקית ולהיות עם יד על הדופק על כל הטרנדים החדשים בתחום.

 

חופשה חלומית: כמי שעלתה לישראל לפני מספר שנים, עדיין לא הספקתי לראות את כל המקומות שישראל מציע. אז לפני שאתפנה לחלום על טיולים גדולים בעולם, אני ממש רוצה להגיע לכל המקומות הנהדרים שארצנו הקטנה מציע.

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד