הפוך לעמוד הבית

שקמה שרון מונתה לתפקיד מנהלת מותג ייגרמייסטר הבינלאומי

6/02/2017
שקמה שרון מונתה לתפקיד מנהלת מותג ייגרמייסטר הבינלאומי

שקמה שרון, אשר ניהלה בשלוש השנים האחרונות את הפעילות השיווקית של יגרמייסטר בישראל בחברת "הכרם", מונתה לתפקיד מנהלת המותג הבינלאומית של חברת מאסט יגרמייסטר.

 

שרון גויסה לתפקיד בישראל בתחילת 2014 עם מעבר המותג לידי חברת "הכרם". מאז המעבר, הוכפלו מכירות המותג וחוזק מעמדו בקרב קהל היעד, על ידי מהלכים המחברים אותו לקהל צעיר ולמוזיקה אלקטרונית, תוך כדי חשיפה לאפשרויות צריכה מגוונות ולערכים הבולטים של המותג: לא קונבנציונאלי, איכותי, אפל ומחוספס.

 

בתפקידה כמנהלת המותג הבינלאומית תהיה אחראית שרון להתוויית אסטרטגיה שיווקית גלובלית ולהנחלתה למשווקים ברחבי העולם, בדגש על השווקים המובילים (האמריקאי, הגרמני והבריטי).

 

יגרמייסטר הינו ליקר המיוצר מ- 56 רכיבים טבעיים, ביניהם תבלינים, פירות ועשבי תיבול. הוא מותג האלכוהול פרימיום השמיני במכירות בעולם, עם מכירות של 88.3 מיליון בקבוקים בשנה, בכ-120 מדינות. חברת מאסט-יגרמייסטר היא חברה בבעלות פרטית, ומטה החברה יושב בגרמניה, לשם תעבור שרון.

 

שקמה שרון: "קיבלתי לידי מותג מדהים, שאני מאוד מחוברת אליו, ואת אמון המנהלים בחברה לעשות איתו מהלכים לא שגרתיים. אני רוצה להודות למשפחת אפשטיין ובמיוחד לסמנכ"ל השיווק של החברה, רונית אבנר, ולמנכ"ל החברה, אריאל אפשטיין, שנתנו לי חופש פעולה והצמיחו אותי מעלה. הם הפכו אותי למקצועית יותר, יצירתית יותר וגם קצת מופרעת יותר."

 

רונית אבנר, סמנכ"ל השיווק של "הכרם": "זהו כבוד גדול לשקמה וכבוד גדול לחברת "הכרם". אין ספק שזה תפקיד נדיר ביותר ומאתגר מאוד ואני בטוחה ששקמה תצליח בו מאוד!"

עבור לתוכן העמוד