הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"קוקה-קולה ישראל" יוצאת במהלך מיתוג מחדש למותג "פאנטה"

7/07/2013

קוקה-קולה ישראל משיקה מיתוג מחדש למותג "פאנטה", במסגרתו תושק שפה חדשה בקונספט הומוריסטי-חדשני, סביב דמויות מצוירות  "The Franco's" ("הפרנקו'ס"), אשר ילוו את המהלך.

 

ההשקה תלווה בקמפיין פרסום רחב היקף הכולל סדרת סרטונים בטלוויזיה ובקולנוע, אינטרנט ואפליקציה סלולרית. הקמפיין יעלה לאוויר  בתחילת יולי באמצעות משרד הפרסום "גליקמן-נטלר-סמסונוב".

 

מטרת הקמפיין  היא לחשוף את שפת המותג החדשה של פאנטה הממצבת אותו כמותג צעיר, מגניב  ובעיקר מצחיק, תחת הסלוגן "Want a Fanta?".הסדרה תעביר בצורה הומוריסטית את המסר: כשבוחרים בפאנטה, מכניסים לסיטואציה מימד של כיף כתום וצחוק.

 

בסדרת האנימציה יחשפו דמויות מצוירות חדשות וטרנדיות אשר יהפכו לאורחות קבועות בכל סלון במדינה ואף ינחילו שפת סלנג חדשה ומגניבה. הקמפיין יכלול שלושה סרטונים המתאימים לסגנון החיים הצעיר.

עלילת סרטוני האנימציה תהיה סביב משפחה של דמויות מצוירות, הפרנקו'ס, שתחשוף אותנו לסיטואציות מצחיקות, המוכרות לכולנו, איתן מתמודדת כמעט כל  משפחה ממוצעת בחיי היומיום

 

הדמות המרכזית היא פרנקו, בן בכור ונער מתבגר טיפוסי שכל מה שמעניין אותו זה "פאן", צחוקים, סלולאר ופאנטה;  פרנקו וחבריו מנסים לשרוד את קשיי היום-יום: אהבות נכזבות, בני משפחה מעצבנים, רגעים מביכים ועוד כאשר "פאנטה" מלווה אותם בכל מצב ועוזר להם להיחלץ מרגעים קשים, מביכים ותמיד מביא טוויסט משעשע.


גלי טאוב-שריג מנהלת השיווק מוסרת: "אנו נרגשים לצאת במהלך פרסומי חדש למותג פאנטה הכולל קמפיין אנימציה טרנדי והומוריסטי תחת הסלוגן Want a Fanta"". מטרת המהלך היא לבדל את המותג  ולחזק מעמדו כמותג מוביל בקרב בני הנוער. בחרנו בקמפיין אנימציה ייחודי שבולט בשפה החדשנית שלו, הפונה לבני הנוער בגובה העיניים ובעולם התוכן המועדף עליהם - עולם הצחוק,  ובכך הופך את מותג פאנטה למילה נרדפת ל'פאן'. "

 

 

 

 

מהלך המיתוג יכלול גם נראות חדשה למוצרי המותג שתתאפיין במראה חדש, בינלאומי, עדכני ונקי יותר המדגיש את לוגו המותג, הרכיבים הטבעיים שבו והשתייכותו לחברת קוקה-קולה."

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד