הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חינוואי: רשתות משקאות שלא ישכילו למתג ולבדל את עצמן לעומת רשתות השיווק יפשטו את הרגל

23/06/2015

ענף המשקאות בישראל נמצא בירידה לאור כניסתן של רשתות השיווק הגדולות לתחום האלכוהול. רשתות משקאות שלא ישכילו למתג ולבדל את עצמן לעומת רשתות השיווק יפשטו את הרגל" כך אמר היום וואסים חינאווי, בעלי רשת חנויות היין wine&more משקאות חינאוי ג'ורג' לקראת אירוע השקת מבצעי הקיץ של הרשת ביום חמישי הקרוב.

לדברי חינאווי, ישנו שינוי מגמה בצריכת האלכוהול בקיץ 2015. "אנחנו רואים גידול משמעותי במכירת בירות הפרימיום ברשת, בירות בעלות אחוזי אלכוהול גבוהים ותכולה גבוהה יותר של 750 מ"ל. עונת הקיץ ידועה כעונת הבירות והישראלים מוכנים להכניס יד לכיס ולקנות בירות איכות ישראליות וזרות דוגמת  שימיי, מלכה, מרדס, דובל, לף בלונד ועוד."

חינאוי הצביע גם על טרנד חדש ועולה בתחום המשקאות: שתיית יין רוזה. "מדובר במגמה עולמית שהגיעה לישראל והיא הולכת להיות חזקה מאוד בקיץ הקרוב." 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד