הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

בצלאל מעצבים Schweppes

28/04/2013

שיתוף הפעולה עם Schweppes נערך במסגרת הקורס "כרזות זזות" בהנחיית ארז גביש מהמחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל. בקורס, שהתקיים השנה בפעם הראשונה, התמודדו הסטודנטים עם עיצוב למדיה דיגיטלית במרחב הציבורי - מסכי הקרנה המשמשים "שלטי חוצות". מסכים כאלה, במגוון פורמטים, מתחילים להופיע במקומות ציבוריים שונים, כגון מרכזי בילוי, חללים מסחריים ותחנות הסעה. במהלך הקורס נבחנו המאפיינים המיוחדים של המדיה - עיצוב על ציר זמן, אנימציה והניראות של הכרזות במרחב. 

שיתוף הפעולה עם  Schweppes היה התרגיל המסכם של הקורס. המותג הוצג לסטודנטים והם התבקשו לעצב כרזה המבטאת את ערכיו. התרגיל נמשךכחדשיים' במהלכו נערכה הגשת ביניים בנוכחות נציגי החברה, ובסופו נבחרו הזוכים בפרסים כספיים.

 

פרופ' עדי שטרן, ראש המחלקה לתקשורת חזותית: "במחלקה רואים חשיבות גדולה בשיתוף פעולה עם Schweppes. שיתוף הפעולה מאפשר לסטודנטים להתנסות בעיצוב בגבולות מותג קיים ומוביל, תוך מגבלות מסחריות ועבודה מול דרישות לקוח, ול -  Schweppes לייצר פרסום חדשני ויצירתי ע"י הדור הבא של המעצבים בישראל."

 

לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "שיתוף פעולה מיוחד מסוגו בין חברת יפאורה והמותג Schweppes לבין בצלאל נוצר כאשר פתחנו בפני הסטודנטים במחלקה לתקשורת חזותית, את האפשרות לעצב ולאייר כרזות בתנועה מעין סרטון קצר בלופ, שמציג את המותג Schweppes ותואם את ערכיו. המטרה היתה לחבר שני מותגים דומיננטיים ומובילים בתחומם ולחזק את הצד היצירתי, המיוחד והשונה בכל הנוגע למותג Schweppes."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד