הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תקציבי יח"צ של החברה להגנת הטבע ובורגרסבר ל -BB&A

3/02/2015

משרד הפרסום BB&A בראשותם של קובי אמזלג ומוטי בן בכר פותח את השנה עם שני תקציבי מפתח חדשים: הראשון הוא של רשת בורגרסבר, אחת מרשתות ההמבורגרים הגדולות בישראל שהוקמה לפני 16 שנה , המונה מעל 30 סניפים. הרשת הותיקה הולכת לקראת מהלך תקשורתי משמעותי ראשון תחת הסיסמה ״THIS IS MY BURGER״ שחושף  את השיטה הפרסונלית הייחודית של הרשת, בתקציב של 5 מליון ₪ . 

התקציב השני בו זכה המשרד הוא של החברה להגנת הטבע, שיטופל בלעדית ב-BB&A ויכלול פרסום מעל ומתחת לקו.  החברה להגנת  הטבע  הינה הארגון הסביבתי הגדול והוותיק בישראל ואחד הוותיקים בעולם. החברה היא עמותה ציבורית בלתי תלויה הפועלת שלא למטרת רווח.  החברה להגנת הטבע הוקמה בשנת  1953, על רקע המאבק נגד ייבוש אגם החולה.  מאז ועד היום,  מהווה שמירת הטבע, הסביבה והנוף הישראליים את עיקר פעולותיה.

כמו כן, שני התקציבים החדשים יטופלו  תקשורתית  על ידי משרד יחסי הציבור של הקבוצה BB&A/kliger  ובניהולו של מנכ"ל המשרד, ערן קליגר. זוהי הפעם הראשונה שהחברה להגנת הטבע בוחרת במשרד יחסי ציבור חיצוני לצד דובר החברה דב גרינבלט מתוך כוונה להרחיב את הפעילות מול התקשורת.

ישראל ניזרי, מבעלי בורגרסבר: ״בתור רשת ההמבורגרים המקצועית בישראל הפועלת כבר למעלה מ-15 שנה, אנחנו שמחים להתקדם לשלב הבא שלנו עם אנשים כמו מוטי, קובי ערן ושאר הצוות בקבוצת BB&A. אני בטוח שצפוי לנו עוד עתיד מזהיר ביחד.״ 

רונה כהן-מורד, מנהלת אגף השיווק של החברה להגנת הטבע: ״בפני החברה להגנת הטבע עומדים השנה אתגרים רבים מאי פעם - גם בזירת התקשורת וגם בזירת הפעילויות המגוונות שאנו מבצעים מול הציבור. אנחנו יוצאים לדרך חדשה עם משרד חדש וכולנו מתרגשים לקראת האתגרים שלפנינו״

 

קובי אמזלג, מנכ"ל משותף:  " אנחנו זוכים לצרף למשרד שתי אהבות גדולות שלנו -  טבע והמבורגר. כולנו נרגשים  לטפל בארגון שמירת הטבע  הגדול והוותיק בישראל שמלווה את כולנו כבר שישה עשורים, וברשת ההמבורגרים שמביאה חדשנות וסטנדרטים גבוהים לקטגוריה. אנו מאמינים כי השילוב המנצח בין פרסום ליחסי ציבור בקבוצה,  יוביל להישגים נפלאים".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד