הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

יבואנית השעונים "פלאנט טיים" יוצאת בקמפיין פרסום בכיכובם של בראד פיט אומה תורמן וג'וני דפ

28/02/2005

במסגרת קמפיין בינלאומי למותגי היוקרה מון בלאן וטאג הוייר יוצאת יבואנית השעונים "פלאנט טיים" בקמפיין פרסום בהשקעה של כמיליון ₪ בכיכובם של בראד פיט אומה תורמן וג'וני דפ. במסגרת הקמפיין, יוצבו שלטי ענק בגודל של כ- 210 מ"ר (30X7 מ') בכיכובם של השלושה. השלטים יוצבו בדרך השלום ובנתיבי איילון, מול מגדלי עזריאלי. ישראל הינה אחת מ- 20 מדינות בהן בחרה חברת טאג הוייר להצבת שילוט הקיר הענק בכיכובם של פיט ותורמן, במסגרת הקמפיין הבינלאומי.

 

קמפיין זה הינו חלק מקמפיין פרסום בינלאומי של שתי החברות. יצרנית שעוני הספורט המובילה בעולם, טאג הוייר, בחרה בספורטאים ובכוכבים מובילים לככב בקמפיין 2005 לשעוני החברה. מלבד בראד פיט ואומה תורמן, מככבים בקמפיין הבינלאומי גם, הטניסאית מריה שראפובה, שחקן הגולף טייגר וודס ועוד.

יצרנית שעוני היוקרה מון בלאן מציגה במסגרת הקמפיין את שעוני החברה לצד העטים היוקרתיים איתם היא מזוהה.

 

בנוסף לשלטי החוצות, יכלול הקמפיין גם פרסום בעיתונות הארצית.

 

לדברי אלי הולנדר, מנכ"ל "פלאנט טיים": "הכוכבים ההוליוודיים נבחרו ע"י החברות להוביל קמפיין בינלאומי של מוצריהם, מתוך רצון לחזק את זהותם וייחודם כמוצרי יוקרה. בהתאם למדיניות של החברות, מאחר ומדובר בקמפיין בינלאומי בו מככבים שלושה מהכוכבים המוכרים גם בישראל, החלטנו לעשות שימוש בקמפיין זה גם בישראל. חברת טאג הוייר בחרה להציב את שילוט הענק ב- 20 מדינות בלבד בעולם, כאשר ישראל היא אחת מהן.הבחירה בכוכבי הקולנוע פיט ותורמן ע"י חברת טאג הוייר, נעשתה גם בהמשך להיסטוריה העשירה וארוכת השנים של החברה בתחום הקולנוע במהלכה ליוו את החברה כוכבי ענק כמו סטיב מקווין, צ'רלטון הסטון, ג'ק למון, בו דרק, ברט ריינולדס ואחרים."

 

ג'ן כריסטוף בבין, מנכ"ל חברת טאג הוייר בשוויצריה מציין כי מטרת הקמפיין, שסיסמתו היא:  "What are you made of?"  הינה לשים דגש על סגנון העיצוב העכשווי והנועז של שעוני החברה. מדי שנה נמכרים בישראל כ- 2,500 שעוני טאג הוייר, בסכום המגיע לכ – 6 מיליון ₪.

 

מותג העטים והשעונים היוקרתי, מון בלאן, הוקם לפני כ- 100 שנה בברלין, גרמניה, כחברה לייצור עטים ומכשירי כתיבה. עד לפני כ- 10 שנים, מכרה החברה רק עטים, המהווים בישראל כ- 60% ממכירותיה. מזה כעשור מייצרת החברה גם שעונים, מוצרי עור ותכשיטים. בישראל, מהווים השעונים 30% ממכירות החברה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד