חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

רונן זהר, סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס: "צמיחה של 10% בכלל הקטגוריה"

רונן זהר, סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס הודיע היום: בחודשים ינואר עד מאי 2007 נרשמה צמיחה של כ -  10% עבור כלל קטגוריית הגלידה (ע"פ נילסן).

 

על פי הנתונים, גלידת קרמיסימו, ממשיכה להיות הפופולארית בישראל ולהוביל את שוק הגלידות הביתיות בישראל עם נתח שוק כספי העומד על 45.3% משוק חבילות הבית והקינוחים (ע"פ נילסן).

 

זהר ציין עוד כי "בהתאם לאסטרטגיה הרב שנתית של המותג קרמיסימו, אנו ממשיכים לחדש ולגוון לצרכנים והפעם בהרחבת סדרת הטעמים המיוחדים של קרמיסימו וחיזוק סדרת מופחתי השומן (קרמיסימו 2%) במטרה להמשיך לתת מענה לצרכים השונים של הצרכנים".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד