חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

שיווק עבודה לחיילים משוחררים

רשת הסופרמרקטים "ויקטורי" תחל בהפעלת מנגנון מענק לחיילים משוחררים, בדומה למנגנון "עבודה מועדפת" שמופעל כיום על-ידי הביטוח הלאומי. עבודה בענף הקמעונאות אינה מוכרת כעבודה כזו.

הנהלת רשת ויקטורי החליטה להציע אלטרנטיבה מתגמלת לחיילים משוחררים המבקשים להשתלב בשוק העבודה, והודיעה כי תעניק מענק חד-פעמי בגובה 9,011 ₪ לחיילים משוחררים שישתלבו בעבודה ברשת כקופאים, עובדים במחלקות השירות, מחסנאים, קצבים ועוד, לא כולל עבודות פקידות. המענק יוענק למי שיועסק ברשת במשרה מלאה לתקופה של לפחות 180 ימי עבודה רצופים, במהלך 19 חודשים מיום שחרורם משירות חובה או עד שנתיים מיום שחרור משירות קבע.

המענק יוענק גם לבנות שהשלימו 24 חודשי שירות לאומי וכן לבנות שנישאו בתקופת השירות הלאומי. הרשת תקלוט ותעניק מענק גם לחיילים משוחררים שקיבלו מענק מהמדינה, כל עוד יעמדו בהגבלת הזמן שצוינה לעיל. מי שיועסק ברשת לתקופה של פחות מ-6 חודשים, יוכל, בתנאים מסוימים, להיות זכאי למענק חלקי, על-פי שיקול דעת ההנהלה.  

אייל רביד, מנכ"ל רשת הסופרמרקטים "ויקטורי" ציין כי, "מעבר לפעילות העסקית השוטפת שלנו, אנו חשים מחויבות גם לקידום נושאים חברתיים וליוזמות לטובת מדינת ישראל ותושביה. החלטנו לצאת במחווה שטרם נעשתה על-ידי גופים פרטיים בארץ.  אנחנו מאמינים שלחיילים המשוחררים מוטיבציה גבוהה ויכולות מצוינות שיתרמו ויעשירו את פעילות הרשת, שנמצאת בתקופה זו בתהליך התרחבות. אני מזמין את כל החיילות והחיילים המשוחררים העומדים בקריטריונים להציע מועמדותם עוד היום לעבודה בסניפינו. זו בשורה חשובה לקראת יום העצמאות. היוזמה תביא להפחתה משמעותית בהעסקת עובדים באמצעות כוח אדם."

רשת הסופרמרקטים "ויקטורי" נוסדה בשנת 1996 וכוללת 14 סניפים בפריסה ארצית. הרשת נמצאת בבעלות פרטית של משפחת רביד ופועלת במגזר הכללי ובמגזר החרדי. רשת ויקטורי שותפה בחברת "הרשת הרביעית" המשווקת מגוון מוצרים (Private Label) תחת השם "המותג" לרשתות השיווק הפרטיות.

 

מאמרים נוספים בנושא

  • איך להתחיל בקשרים כלכליים וייצוא למדינות אפריקה?
    שיווק למגזרים
    16/01/2013
    ''התמשכות המשבר הכלכלי העולמי, במיוחד באירופה, המהווה אחד משווקי היצוא החשובים ביותר לחברות ישראליות, מאלצת למצוא שווקים אלטרנטיביים....'' קרא עוד
  • שיווק למגזרים
    4/12/2011
    אבוט, יצרנית סימילאק, ומובילה עולמית בתחום התזונה, מציגה אתר אינטרנט ראשון בישראל בנושא אכילה בררנית בקרב ילדים קרא עוד
  • שיווק לבני נוער: להסתלבט איתם – לא לזלזל
    שיווק למגזרים
    15/09/2011
    הם צרכנים מתוחכמים אבל מונעים מרגשות חזקים. כנס "שיווק לבני נוער" של איגוד השיווק צייר דיוקן מדויק של בני נוער כפי שבא לידי ביטוי במחקר מקיף שביצעה teenk ובפעילות הפייסבוק המצליחה של המותג AXEהמחזיקה קרוב ל- 70,000 חברים. מידע חשוב לכל מי שמשווק לבני נוער וגם למי שיש לו כאלה בבית. קרא עוד
  • נשים חושבות בתמונות, האם אתה מכיר את ה"תמונה" של הצרכנית שלך ?
    שיווק למגזרים
    14/04/2011
    השבוע שכבתי לי במיטה בעוד אחד מלילותיי נטולי השינה וכמו כל אישה שמכבדת את עצמה, העברתי את הלילה .."בחפירות". מחשבות על השנה שהייתה ,מה השגתי , ממה אני מרוצה , ממה לא.. תוך כדי עברתי למחשבות על בגדים ונעליים {איך לא?} , קצת סידורים ולפתע , הכתה בי התובנה : אני חושבת בתמונות … נשים חושבות בתמונות ! כותבת הבלוג "הצרכנית" מסבירה מה זה אומר... קרא עוד
  • שיווק למגזרים
    28/02/2008
    מחקרים וממצאים המוכיחים כי 'מגה חיים', כבר כאן, וכי עלינו להיערך כבר היום לחיים בחברה בה תוחלת החיים הפעילה הממוצעת תהייה בוודאות גבוהה מ- 100 שנה. קרא עוד
  • שיווק למגזרים
    23/10/2007
    אחת מאוכלוסיות המטרה המעניינות, בשיווק כלפיה דירות מגורים המוצעות בפרויקטים חדשים, היא האוכלוסייה של מועדוני צרכנים. יש בארצנו כעשרים מועדונים גדולים ובכל אחד רבבות צרכנים חברים, ועוד כמה מאות מועדונים קטנים יותר ובכל אחד כמה אלפי חברים. כמה עולה השיווק בדרך הזו ומה היתרונות בה? קרא עוד
  • שיווק למגזרים
    10/05/2007
    לאחרונה חברת רבות מצאו את הכוח הכלכלי הטמון בקרב המגזר הדתי. אם בכל משפחה חילונית יש בממוצע ארבע נפשות הרי בקרב הדתיים הממוצע הוא פי שניים ועל כן חברות רבות מנסות "לשים ידן" על מגזר זה, ומנסות לשווק להם את המוצרים שלהן. אולם ישנן כמה בעיות: אין דוגמניות, אין קול של נשים בפרסומות ואין רמזים מיניים. אז מה עושים?... קרא עוד
  • שיווק למגזרים
    18/09/2006
    חודש הרמאדן בפתח, והוא מספק הזדמנות לחברות להיכנס לשוק הערבי בתקופה בה הפעילות הצרכנית היא בשיא. סלימאן פראג', מספק מבט לחודש החם בעולם המוסלמי. קרא עוד
  • שיווק למגזרים
    8/06/2006
    אנו נמצאים בפתחו של חודש יוני , ולחודש הזה בקרב השוק והצרכן הערבי יש משמעויות רבות: עונת החתונות, חופשת בית הספר ובילויים ונסיעות. בעבר, לפני עשרים שנה או יותר , הייתי שומע מחברים: השנה אנחנו הולכים לקמפינג בטבריה, לעין גב לשבוע או למעין חרוד. עם הזמן המצב השתנה ומספר גורמים הביאו לכך ששליש מהשוק הערבי יצאו לחופשה בבתי מלון. אך עדיין לשוק זה פוטנציאל גדול. קרא עוד
  • שיווק למגזרים
    25/05/2006
    לכבוד כנס "שיווק למגזר החרדי" שנערך שבוע שעבר, הפיקו במשרד הפרסום בולטון, חוברת המספקת סקירה מקיפה של אנשי מפתח בציבור החרדי. בתוך החוברת בחרנו להביא לך סקירה של העיתונים, השבועונים, הירחונים והחצריים שכדאי להכיר במגזר. את הסקירה ערך ינון פלח, משנה לעורך רשת המקומונים 'קו עיתונות דתית'. (הקובץ מצורף בפורמט PDF והינו מעט כבד להורדה- אתכם הסליחה). קרא עוד
עבור לתוכן העמוד