הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

טקס "האריה השואג 2011 – הזוכים הגדולים שטרן אריאלי וגיל-עד

1/06/2011

טקס "האריה השואג", שבו חולקו הפרסים  לזוכים בתחרות המצוינות של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות,  - נערך אמש במרכז הכנסים וואהל בבר אילן, בהשתתפות מאות העוסקים בענף יחסי הציבור. 43 קמפיינים הוגשו לתחרות, ועסקו בקשת רחבה של קטגוריות.

 

קמפיין השנה זהב, המקום הראשון בתחרות הוענק השנה לאקדמיה הלאומית הישראלית למדעים, "על הקידוח המדעי העמוק ביותר שבוצע בקרקעית ים המלח(לעומק 500 מ') לגילוי חצי מיליון שנות היסטוריה של אקלים ורעידות אדמה, שהתקיים בחסות הארגון הבינ"ל היוקרתי ICDP . במיזם זה שולבו יותר מ-40 חוקרים מובילים מ-6 מדינות, לרבות מדענים מירדן ומהרשות הפלישתינאית." הקמפיין זכה לסיקור עולמי וישראלי כאחד .

 

שני משרדים ליחסי ציבור זכו כל אחד ב-3 פרסים מתוך 13 הקטגוריות: שטרן-אריאלי וגיל-עד תקשורת.

 

באירוע הוענקו שני אותות הוקרה מיוחדים:

"אות יקיר האיגוד לשנת 2011"  - לתא"ל מיל. אפרים לפיד, על עבודתו ופעילותו רבת השנים בתחומי התקשורת ויחסי הציבור, כמו גם תרומתו לאיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות. אות "איש השנה בתקשורת" , הוענק לתא"ל אבי בניהו, שעשה דרך ארוכה בתפקידים שונים בעיתונות, בדוברות וענפי התקשורת השונים. 

 

יו"ר האיגוד, סילביה בית הלחמי ציינה בדבריה בטקס כי "הקמפיינים שהוגשו לתחרות המצוינות ביחסי ציבור, מקיפים קשת רחבה של נושאים המעסיקים את החברה הישראלית, בכל ענפי המשק, החברה והכלכלה,- קמפיינים של ניהול מאבקים ומשברים, קמפיינים בינלאומיים, מקומיים, נושאים של חינוך ותרבות, שיווק על ענפיו השונים וכלכלה,כמו גם קמפיינים דיגיטליים שבוצעו באינטרנט ובמדיה החדשה”. התחומים הרבים שבהם עסקו הקמפיינים מאפיינים את המשרדים הגדולים, הבינוניים והקטנים כאחד בענף יחסי הציבור.

 

להלן הקמפיינים שזכו ב-13 הקטגוריות, יחד עם 3 ציונים לשבח:

  1. קטגורייה חברתית – אטד תקשורת על הקמפיין "דונה גרציה".
  2. קטגורייה פוליטית – גיל-עד תקשורת על קמפיין "ארגון השומר החדש. בצל"ש זכה משרד בן חורין אלכסנדרוביץ על קמפיין הבחירות של מיכאל ביטון לראשות מועצת ירוחם.
  3. קטגורייה בינלאומית – משרד לון-סטאר על "הקאמבק של שיין", הראפר היהודי-חרדי.
  4. קטגוריה דיגיטלית – משרד שטרן אריאל על קמפיין "פמפרס"
  5. קטגוריית חינוך – הקידוח המדעי העמוק ביותר של האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים. צל"ש לבן-חורין אלכסנדר על האוניברסיטה הפתוחה ופעילותה .
  6. קטגוריית שיווק מזון ומשקאות – גיל-עד תקשורת על קמפיין מסעדת "סוהו" בראשל"צ.
  7. קטגוריית מאבקים ומשברים – משרד שטרן-אריאלי על העלאת המודעות למחלת דלקת מפרקים.
  8. קטגוריית  שיווק – שטרן-אריאלי על חברת PAY PAL הבינ"ל.
  9. קטגוריה כלכלי – חברת GCS על קמפיין ההחזר הכספי למשרד התמ"ת.

      בצל"ש זכה משרד טריואקס תקשורת על קמפיין מתחם שרונה.

  1. קטגוריית קמפיין קצר מועד – עמירם פליישר על קמפיין IDE טכנולוגיות.
  2. קטגורייה לקמפיין שנתי – למשרד רונן הלל על  מיתוג גוש עציון.
  3. קטגוריית שיווק מוצרי צריכה – גיל-עד תקשורת על השקת TOY WATCH.
  4.  קטגורייה חברתית – משרד רוזנטל תקשורת על משפחות אומנה בישראל. בצל"ש זכתה עמותת

"נגישות ישראל" על יום המודעות הארצי לחניית נכים.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד