הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין אינטראקטיבי של מועדון "חבר"

4/03/2014

הישג חסר תקדים לקמפיין אינטראקטיבי ראשון לעמיתי "חבר"  - מעל 20,000 הצבעות באתר "חבר" ובמסרונים כחלק מהכנות יריד "חבר" הקרוב שיתקיים לקראת הפסח.

לאור ההיענות הגבוהה של העמיתים המבקרים בירידי הצרכנות, (ביריד האחרון ביקרו כ 75,000  עמיתים), החליטו ב"חבר" להכניס את העמיתים אל מאחורי הקלעים ולשתף אותם בהכנות היריד הקרוב. מהלך זה, פורסם ב 2 קמפיינים אינטראקטיביים חדשניים לראשונה במועדון. במסגרתם בשלב הראשון הוזמנו העמיתים לקחת חלק ולהשפיע איך יראה לוגו היריד מבין 4 אפשרויות (מצ"ב) אשר ילווה את היריד בכל החומרים הפרסומיים והעיצוביים.

בשלב השני,  הוזמנו העמיתים לשלוח את התמונות המשפחתיות שלהם שצולמו על רקע נופי ארץ ישראל כאשר תמונות נבחרות יוצגו כתפאורה ברחבת היריד בגני התערוכה.

פעילות אינטראקטיבית מגבירה את רמת המעורבות ומחזקת את חווית הלקוח והנאמנות למועדון" חבר".  ליוזמה הייתה הצלחה מסחררת ביצירת מעורבות חסרת תקדים בהיקף של מעל  20,000 הצבעות באתר וב-SMS כשהפרסום כולו נעשה באופן ממוקד לעמיתים.

תמי גורמן כהן, סמנכ"ל השיווק של "חבר": "אנשים רוצים להיות שותפים ליצירת הערך, להביע את דעתם ולשתף בחייהם האישיים. מדובר במהלך ראשון מסוגו ב"חבר" בו יצרנו חוויה שיתופית לעמיתים".

מוטי לוי, מנכ"ל "חבר": "האתגר העיקרי שלנו ב"חבר" הוא לשמור על שביעות רצון העמיתים ברמה הגבוהה ביותר. אנו עושים את המיטב כדי לייצר חדשנות והרחבת שירותים לרווחת העמיתים. אנחנו שמחים שערכים של אהבת הארץ ומשפחתיות הם שיובילו את היריד הקרוב וגאים על המעורבות הגבוהה מצד העמיתים."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד