הפוך לעמוד הבית

אישיווק השבוע: אתי לוי, מנכ"לית רשת מלונות פרימה

29/04/2010 11:00
הגדל
  • שם איש השיווק ותפקיד: אתי לוי, מנכ"לית
  • שם החברה: פרימה מלונות ישראל בע"מ
  • שנת הקמה: 1995
  • מספר  עובדים: 440

    פרופיל:
    אתי לוי מתגוררת ביבנה, נשואה +2+2 נכדים התחילה את דרכה בפרימה כמנכ"לית רשת המלונות לפני כ- 15 שנה ובתפקיד זה מכהנת לוי עד היום. את דרכה במלונאות התחילה לוי כפקידת קבלה במלון הילטון תל-אביב ועברה את כל שרשרת התפקידים והניהול עד שהגיעה לתפקיד הנוכחי. לוי, בוגרת בית ספר תדמור למלונאות ובמשך השנים השתתפה בקורסים שונים ובהשתלמויות בתחומי המינהל והמלונאות.

    רקע:
    פרימה מלונות כוללת 8 מלונות קונספט. לכל מלון קונספט ייחודי, המתבטא בעיצוב, באווירה, בטעמים ובאירוח אישי. מלונות הרשת נמצאים בתל-אביב, ירושלים, ים המלח, טבריה ואילת. כך למשל, בטבריה יש לנו את מלון פרימה גליל שמציע לנופשים חוויה גלילית, בים המלח יש לנו מלון ספא, בתל אביב מלון באווירת העיר הלבנה ובו גלריה לאומנות, ועוד.



    מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

    פתיחת מוקד להזמנות של בודדים מחו"ל ומהארץ, על מנת לשנות את התמהיל בין הזמנות בודדים להזמנות של קבוצות. כמו כן, בשנה האחרונה שקדנו על פיתוח קונספט ייחודי לכל מלון ומלון על מנת לבדל את מלונותינו מיתר המלונות, לדוגמא: הגברנו את פעילות סופי השבוע הנושאיים שלנו, שמטרתם להעניק תוכן וחוויה כוללת לאורחים. במלון ספא קלאב ים המלח- ספארטי גירלז- חופשה לנשים בלבד, סוף שבוע מסיכות ויין, סוף שבוע "היו זמנים" בניחוח נוסטלגי, במלון פרימה רויאל ירושלים- סוף שבוע מספרי סיפורים, סוף שבוע "אביב מוזיקלי" המשלב הרצאות על מוזיקה, הופעות ועוד.


    על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

    קשר רציף עם סוכני תיירות בארץ ובחו"ל, השתתפות בירידי תיירות בארץ ובעולם, דיוור ישיר, פרסום כללי ופרסום באינטרנט ויחסי ציבור. זאת על מנת לתת חשיפה מירבית למלונותינו ולהביא לידיעת הקהל הרחב את החידושים במלונות, תוכניות לעתיד וכו'. לדוגמא: סופי שבוע נושאיים ששווקו באתרי אינטרנט על פי פילוח קהלי יעד- מהלך שהביא הזמנות של קהל המתאים למלון.

    כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

    התקציב של השיווק נקבע על פי ההזמנות וההכנסות של השנה הנוכחית והשנה הקודמת, על פי הצפי העתידי המתבסס על הערכות של משרד התיירות וסוכני הנסיעות ובעיקר ניסיון, ניסיון, ניסיון. ראשית כל, התקציב נקבע ע"פ הנתונים הנ"ל ברמת הרשת ולאחר מכן ברמת כל מלון ומלון. בישיבות תקציב רשתיות נוכחים מנכ"ל הרשת, החשב, מנהל השיווק ונציג הבעלים. בישיבות תקציב של כל מלון ומלון נוכחים מנכ"ל הרשת, מנכ"ל המלון והחשב.

    יש מעקב צמוד בכל חודש על התקציב שנקבע לעומת הקיים בפועל ובמידה ומתגלים חריגים נערכת ישיבה נוספת. הישיבות מתקיימות בסוף כל שנה עבור השנה שבאה אחריה וישיבות נוספות לפי הצורך.

    תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

    המלון הסקוטי בטבריה- בזכות שיווק סופי השבוע הנושאיים, הרעיונות, העיצוב, הכתיבה והפרסום השיווקי.


    השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
יורם גורדון מורי ורבי מותיקי ענף המלונאות ניהל מספר בתי מלון ושלמה פרי-זך שעבד באותה תקופה בהנהלת מלון הילטון תל אביב שהימר עליי והציע לי את התפקיד הראשון בענף המלונאות.

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
פרה סגולה של סט. גודין

·         עיתון/ מגזין מועדף-
גלובס

·         דף הבית שלך באינטרנט-
אתר הבית של הנכדים שלי

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
קפה מצדה על חוף הים בתל אביב

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
פורד מונדאו

·         מהו ג'וב חלומותיך?
אני נמצאת בג'וב חלומותיי

·         חופשה חלומית:
קרוז בקריביים עם הנכדים

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד